Termíny

1.9.2015 - 31.8.2017 - Harmonogram - ZS 2016/2017 a LS 2016/2017

Hledat
Pokročilé hledání




Umístění programu CEMS MIM v rankingu Financial Times 2015

Financial Times zveřejnily každoroční žebříček „Masters in Management Ranking 2015". I v letošním roce uhájil program CEMS Master in Management (CEMS MIM) v tomto prestižním hodnocení přední místo. Oproti loňskému roku se program umístil o 1 příčku lépe na 4. místě.

CEMS MIM je poskytován v rámci CEMS aliance, která se skládá z 29 universit na 4 kontinentech. VŠE je členem CEMS aliance již 17 let a CEMS MIM je nedílnou součástí navazujícího magisterského studia v oboru International Management na Fakultě podnikohospodářské.

V žebříčku se kromě společně realizovaného programu CEMS umístily i studijní obory jednotlivých partnerských škol aliance CEMS. Z 29 partnerských univerzit se v rankingu objevilo 19 z nich. První místo uhájila švýcarská University of St. Gallen, druhé místo patří francouzské HEC Paris.

Podle Financial Times Ranking najde 95 % absolventů uplatnění do tří měsíců od absolvování programu (Value for money rank).

Na základě průzkumu CEMS Alumni Profile* byly zveřejněny tyto údaje:

  1. 97 % are employed or continuing their studies
  2. 49 % are working outside of their home country
  3. 50 % have worked for a CEMS Corporate Partner 
  4. 70 % of those that found a job through CEMS, found it through a CEMS personal contact, Career Forum, MIM Programme element (eg. Business Project), or Job Market.
  5. 18 % are in C-level, Director or Vice President positions
  6. 97 % would recommend the CEMS experience to others
Main sectors of activity: Main functional areas:
Consulting: 20 % Consulting: 23 %
Financial: 15 % Marketing/Communications/Advertising: 13 %
Consumer Goods: 14 % Finance: 13 %
Technology: 11 % General Management: 11 %
Energy: 5 % Sales: 9 %

*Statistics are based on the Student and Alumni Survey conducted in September 2014

Podívejte se na tabulku FINANCIAL TIMES RANKINGU 2015.

Více informací naleznete také na webu CEMS Head Office.